Thursday, August 26, 2010

Cowwwwy la kawan-kawan.Kitew takde masa nax update blog ni.


Aku nak muntah dan geli bila orang buat-buat pelat.*sambil tekan keyboard kuat-kuat yang menandakan betul-betul tak suka*Eja sorry jadi sowy,eh tak boleh eja elok-elok ke beb?Pelat macam lidah tu terlipat dua.Cacat betol.Oh,di kesempatan ini,saya ingin meminta maaf kepada rakan-rakan yang sering saya caruti dan cacat kan.Tiada niat langsung di hati murni ini.

Sekarang saya sangat sibok untuk hapdet belog hari-hari.Padahal online facebook,main menatang farmville,pet society,baby adopter tu terlebih masa pulak kan.Dasar penjajah,penuh dengan alasan!

Beberapa bulan yang lalu,saya rasa ingin bersara daripada dunia penulisan belog ni kerana kekurangan idea falsafah mahupun falsampah (rasanya sembilan puluh tiga perpuluhan enam enam peratus melibatkan entri falsampah). I CAN'T DO THIS ANYMORE! I CANNOT EAT BREAD WITHOUT MARGERINE YOU KNOW!

Ha,tengok2,baru nak upload gambar,nk cerita panjang-panjang internet dah slow macam kuda patah kaki.Buang semangat orang btol la.

Gambar Rajnikanth ni boleh pulak upload.Arrrgh.Bengang btol dengan line internet.Baidewey,handsome kn dia.



Dahlah,malas nk taip.Bai !

p/s - kepada sape-sape yang terasa diri dia handsome dan kaya hari ni,boleh la mengirimkan kepada saya air tebu baramg sebungkus dua sebab saya mengidam nak minum.
p/sss - woi ! tak nampak ke aku da renovate belog ni.Tak tidor malam tadi tau.
p/sssss - pegi la add fesbuk Rajnikhant

Dah la,nak pegi main farmville dulu !










0 ekor jin gonjeng:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com