Friday, November 19, 2010

Ade belog macam tadek belog.



Sorry sangat sbb dah lama gilaaaak tak hapdet belog.biasala,pelajar cemerlang kan.haruslah study je 24 jam.okeh,tu tipu.aku banyak sangat tengok movie lately sampai power mata dah naik sampai 300.gilers btoih.

Disebabkan musim exam,aku stress.Bila aku stress,muka aku akan ditumbuhi anasir yang disebut jerawat.Bodoh sungguh jerawat itu.Masa muka aku macam alien ni la aku dapat offer utk buat photoshoot for a day di kuantan.Utk portfolio ape nth.Tapi disebabkan muka yang nth pape ni,aku tak yakin lalu terpaksa menolak offer tersebut.Sorry abg man.Lenkali offer lagi okeh.Hihi.*gelak comel bagi mengampu abg man.

ini quick update ekceli.So,tadek ape nak ckp.ha,lupa nak crita.Ramai yang dah tau aku dah pindah ke asrama kan.Baru-baru ni,bilik aku masuj dek orang.A
pe la naseb kami kan.Dlu ms duduk rumah sewa,orang masuk,ni duduk asrama pon nk masuk jugak.Lelaki.bayangkanlah.Pukul 4 pagi boleh masuk bilik kami.Berani yang amat.

Lelaki tu pakai tudung dgn harapan orang tak cam la dia.Kepala hotak sungguh.Badan straight macam lelaki lagi mau sorok.Sungguh nth pape.Dia masuk siap check locker lagi.Nasib baik kawan aku yg tgh study terpusing dan nmpk dia masuk.Bodoh punya pencurik.

Baidewey,aku nak cakap,keselamatan asrama tak terjamin langsung sebenarnya.Kau hire la 100 org pakguard pon tp kalau tak berkawal,main farmville kt post
guard,tak guna jgk beb.

Sori,sedang kejar masa.Nak solat jumaat.HAHA


excited.tak faham btoi.




ha.jerawat berlambakan.bongok!

6 ekor jin gonjeng:

hamzah ian said...

bulatnya mata

Anonymous said...

ade pulak mata 4 segi kan. ;p


-ada-

Puteri Iqa Izyan said...

fuyoo..study 24 jam tuhh.. :P

ada said...

hahaha.24 jam la sgt.nk dapat sejam pon rasa da macam ape nth.

clah pandi said...

hey, comel nye blogg dyee. mata mmg bulot lah hahaha comel

Unknown said...

Выбирай- шлюхи Москвы индивидуалки приглашаю в гости, чай кофе и многое другое!) уютная обстановка, свечи и полная романтика, нам будет чем заняться !!!

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com