Sunday, July 25, 2010

Two Is Better Than One


Hai awak awak awak dan awak! Dah lama kita tak jumpa kan.Saya tau awak awak awak rindu saya kn.Awwwww..Haha.Sila abaikan tajuk sebab takde kena mengena pon sebenarnya.Segan-silu dengan belog ni sebab sumpah dah lama gila tak usik dia.Sori sayang,aku lama sangat abaikan kau.Sampai nak taip entry ni pon fikir banyak kali.Ini first entry aku lepas berbulan-bulan lamanya.Semua entry lama aku dah campak dalam lubang jamban sebab aku rasa baik tiada kenangan langsung tentang masa dlu.Aku rasa macam makin kuat sebab hari-hari minum milo.Milo tiruan.Kokocrunch tiruan,semuanya tiruan.

Kepada kawan-kawan yang mengada-ngada komplen suruh update belog.Ni ha!aku da update.
Hambek kau.

0 ekor jin gonjeng:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com